Gratis fragt og ingen binding

Gratis fragt og ingen binding

Ingen varer i kurven.

Gratis fragt og ingen binding

Ingen varer i kurven.

Handels-og abonnementsbetingelser

Om HerreBox

HerreBox I/S – CVR nr. 41212861

Havdrupvej 21, st. tv.

2700 Brønshøj

E-mail: support@herrebox.dk

HerreBox er en periodevis boks til mænd, med 4-6 pleje produkter i. Boksens indhold vil altid være en overraskelse og indholdet af boksen varierer fra måned til måned!

Levering

Vi sender din første HerreBox indenfor få dage efter bestillingsdato, som en prøveboks. Du modtager derefter din HerreBox månedligt, og den sendes ud med DAO. HerreBox bliver som udgangspunkt sendt uden omdeling, og den vil som oftest være fremme på nærmeste pakkeshop indenfor 1-4 hverdage. Du får en sms/mail fra DAO med informationer om pakken, og hvor du kan hente den. Ved problemer med levering bedes du kontakte os via e-mail support@herrebox.dk eller kontakt os direkte på 50392628.  

 

Aftalen

Når du bestiller en HerreBox, får du automatisk en ny HerreBox hver måned. Vi sender kasserne d. 1. hverdag i måneden, hvor vi også trækker pengene fra din konto. Når du køber din første HerreBox bliver du trukket penge for boksen med det samme. Den bliver leveret efter 2-4 dage. Du vil derefter blive opkrævet penge hver d. 1 i måneden indtil du melder dig ud. 

Ved køb, giver du automatisk HerreBox lov til løbende at trække betaling for dit medlemskab indtil du opsiger din abonnementsaftale. Du er ikke bundet af aftalen og kan opsige den når som helst.

 

Opsigelse

Ønsker du at opsige dit medlemskab hos HerreBox skal du sende din opsigelse i en e-mail til os på support@herrebox.dk

I mailen skal du skrive at du ønsker at opsige dit medlemskab og informere os om nedenstående oplysninger:

– Dit fulde navn
– Din adresse 
– Den e-mail du har tilmeldt dig med

Du vil herefter modtage en bekræftelse på din opsigelse. Det er vigtigt at du gemmer denne bekræftelse.

Bemærk venligst, at det ikke er en gyldig opsigelsesmetode blot at returnere din HerreBox, eller at lade være at betale. Du vil derfor hæfte for HerreBox(erne), returfragten og ny forsendelsesfragt.

 

Pris og betalingsbetingelser

Alle priserne er angivet i danske kroner og er inkl. moms. og vi tager ikke kortgebyrer.

Det er dit ansvar at der i den datoperiode der hedder 30. -1 i hver måned, at der er penge på den konto som er tilknyttet det betalingskort, som du har benyttet ved tilmelding, således vi kan trække betalingen.

 

Kreditkortbetaling

Vi bruger Stripe payment, og tager følgende betalingskort: Visa/Dankort, MasterCard og American Express. 

 

Fortrydelsesret for abonnementer

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. 

 

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, vi har lavet aftalen. 

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra aftaledagen til at give os besked om, at du vil fortryde. Du kan sende en mail til support@herrebox.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i betingelserne.

 

Tilbagebetaling

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage.

Vi refunderer beløbet til dig uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget besked om at du vil fortryde aftalen. Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

 

Fortrydelsesret for varer købt separat

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. 

 

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Drejer det sig om en aftale om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager den første vare.

 

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til support@herrebox.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

 

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

 

Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes: 

 

Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen, 

 

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

 

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

 

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

 

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

 

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

 

Varen sendes til:

Havdrupvej 21, st. tv.

2700 Brønshøj
 

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

 

 


Reklamationsret

Ved levering af varer har du reklamationsret i 24 måneder. Kontakt os inden du sender varen.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

 

Træk på dit kort

Du kan til enhver tid tilbagekalde din tilladelse til, at vi trækker et beløb på dit kort.

Du kan også gøre indsigelse vedrørende ”uautoriserede debiteringer” over for din kortudbyder, dog senest 8 uger efter debiteringen, med mindre andet fremgår af din aftale med kortudbyderen.

 

Ophavsret

HerreBox I/S har ophavsretten til alt materiale på HerreBox.dk

 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os på support@herrebox.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

 

Center for Klageløsning

Nævnenes Hus

Toldboden 2

8800 Viborg

www.naevneneshus.dk

 

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr  

 

 

Persondatapolitik 

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

 

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. 

 

Personoplysningerne registreres hos Herrebox I/S og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. 

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. 

Den dataansvarlige på herrebox.dk er Herrebox I/S 

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: support@herrebox.dk.

 

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til:

Herrebox.dk

Havdrupvej 21, st. tv.

2700 Brønshøj
E-mail: support@herrebox.dk

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 16-07-2021

 

usermagnifiercrosschevron-down